Söndag

Igår kväll va vi i valet och kvalet om det skulle bli en whisky kväll ute men det blev ingen och som alltid är man tacksam för det beslutet dagen efter. Blev ett par goingar hemma ist.

På Ica Maxi hitta vi en kanon bok om whisky som va billig. Den va riktigt kul att kolla i och när vi kom till Islay såg vi nästan identiska bilder som vi har tagit. Den va ett klipp.

Idag va vi och kolla till och matade skotern. Nästan så man längtar till säsongen börjar nu och jag funderar även på om jag ska ta skoterkortet. Någon mer som tänk samma tanke och vill göra mig sällskap?




Imorron blir det till att gå upp tidigt och bäst för dom att dom skickar en skitgris hit fort.

Kommentarer
Postat av: Elin

Synd att jag redan har skoterkort, annars hade jag gärna hängt på! :D

2010-10-19 @ 13:09:29
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0