Stjärtbesök

Jag ska la inte klaga för jag har inte vart där så ofta på sista tiden men så fort man ser skitförmedlingens byggnad så blir jag aggresiv och irriterad, och när jag blir irriterad så shoppar jag. Idag gjorde jag allt för många fynd för min plånboks bästa vilket får mig att hoppas att gubben inte läser detta inlägg =)

Äntligen hitta jag 2 snygga skjortor, en i brunt och en i grönt.



Sen sprang jag på den snyggaste koftan som bara skrek om att få följa med hem.
Man kan omöjligt ha för många mysiga koftor i vinter.

 

Jag ska iaf snart få en jobbcoach som tydligen är det senaste och jätte bra. Jaja snacka går ju men jag ska ha ett öppet sinne.

 

Idag jobbar gubben sent och det är som alltid trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0