Storm idag

Idag när jag va ute med Bosse så fick mina öron lida för att jag inte tog mössan på mig. Herreguuud vad det blåser kallt ute, riktigt kyligt dessutom för inte ens Bosse ville skita på öppen plan *burr*.

Trädet utanför har nästan inga löv kvar så jag känner på mig att första snön är nära, tur den nästan aldrig stannar kvar iaf.

Just nu är grävmaskinerna precis utanför balkongen och dom har irriterat mig hela morgonen. Det jag inte förstår är varför en snubbe alltid står brevid och bara glor? Verkar som dom har börjat fylla igen en del hål vilket måste innebära ett gott tecken på att kanske kanske går det framåt.

Inatt drömde jag mer action än vanligt och det va massa agenter med. Måste sluta se så mycket på 24 tror jag.

Nu är det bara 2 dagar kvar tills Linda är här =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hihi gubben som står bredvid kallas för "kabelman" Han kollar så att grävmaskinisten inte gräver på några kablar eller liknande ;) Puss!

2010-10-08 @ 22:37:27
Postat av: Mig själv

Ida: Aha, då vet jag. Men jag tycker ändå att han är irriterande som bara står där =)

2010-10-11 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0