Vinterfix

Det går just nu ett hemskt rykte.. att första snön ska komma till helgen. Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte.. inte än!!!

Det känns dock att något är pågång för det har blivit mycket kallare, även på dagarna så idag har jag fått göra vinter här hemma. Fram med vinterjackan, vinterskorna, mössa och allt annat tillbehör. Sängen har nu fått vintertäcken och balkongsaker har fått gå i ide i skrubben. Vi har även satt på elementen men det är nog inte länge till vi får använda dom för kanske kanske kanske att rören och dom nya elementen kommer dom närmsta 2 veckorna, vi har fått lappar som antyder detta iaf. Ser inte fram emot kaoset eller resultatet men det ska bli gött när det är klart. Idag va YIT här och jag vet ärligt inte vad dom gjorde förutom att skita ner våra golv så det blev storstädning för min del.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0