Avbrutna planer

Tanken va att jag skulle fått lite ärenden gjorda idag men när jag tog Bosse på en promenad så började det småregna och eftersom jag inte ville cykla i regnet så får jag skjuta upp det.
Jag måste dock till macken när gubben har kommit hem med bilen. Jag har fått ett rek.brev från skitförmedlingen om att jag ska byta skitgrej och bla bla bla. Fattar inte varför dom alltid måste krångla till allt. Allt detta besvär bara för att brevet innehåller något som man kan överklaga om man inte är nöjd. Är man någonsin nöjd med dom?

Bosse är jätte duktig när han ska ta sin medicin. Vi måste dock stänga sovrumsdörren så han inte kan gömma sig under sängen men när han ser att den är stängd så kommer han med nerböjt huvud och låter sig få sin medicin. Att pricka in 10 droppar i ett hundöra är inte det lättaste men det går.
Vi har fått lägga handdukar i soffan och på våra kuddar för medicinen är väldigt fet och lämnar fina och svåra fäckar att få bort.

Känner mig ganska uttråkad nu när jag inte vet vad jag ska göra längre idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0