Fynd på stan

Det va inte riktigt meningen att det skulle bli shopping idag men jag hade ett ärende hos skitförmedlingen och eftersom det är så himla gött väder så blev det så iaf.
Jag fynda på rean en mysig rosa kofta och sen ett rosa linne. Jag köpte även ett "album" i rosa som jag ska sätta in alla söta lappar som jag fått av min gubbe, jag tyckte det va dax. Det va dock inte riktigt meningen att allt skulle bli i rosa men efter brunt så är det nog en favorit färg som hängt med sen förr.



Det börjar ju närma sig den underbara hockeysäsongen och det börjar märkas i stan. Det gick runt några tjejer i deras hemska tröjor och delade ut nålar med SAIKS loggo. När hon kom fram till mig så tänkte jag först be henne köra upp den någonstans men sen kom jag att tänka på att det är ju inte hennes fel att hon är född i fel stad så jag sa bara: nej tack det där är fel lag för mig. Hon såg lite chockad ut och fråga om jag va säker, ja absolut fick hon till svar.

Det hjälpte förresten inte att byta lakan, det kommer inte hit några gubbar med rör på lääänge. Igår fick vi en lapp i brevlådan att dom ska komma någon gång mellan v. 40-46, nu är det v.36. Ingen ursäkt för felaktiga uppgifter sen innan, ingen ursäkt för ett stort hål i badrummstaket så långt i förväg. Riktigt dåligt, snön kan ju tom hinna komma innan skiten blir klar och hur skoj blir det då? Vi har iaf mer tur än dom som bor på bottenvåningen på gaveln, dom har ett hål rätt ut i gatan. Gubben såg dock att nån hade stoppat dit en handduk precis som vi gjort med en soppsäck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0