Grubbel

Jag är periodvis en sänggrubblare och nattens grubbel som höll mig vaken va skillnaden mellan en veterinär och läkare. Läkare går kurser för hur man ska bemöta människan och jag tycker det är synd att inte veterinärerna gör samma sak för dom jag har träffat har inte haft god hand om folk, dock väldigt bra hand om djur. Saken är den att jag tycker det är synd eftersom det är vi och våra lurviga älsklingar som det handlar om.

Sen är det en annan sak som gnager i mig. Det är lika irriterande som ett popcornskal mellan tänderna eller en vagel i ögat. Det är allt jag har att säga.

Idag är det grått och trist och en mage som gör ont. Blir inga ärenden gjorda idag heller.
Igår fick jag iaf hämtat ut mitt brev som för mig kändes helt menlöst. En glad överraskning va dock att min poncho hade kommit till samma ställe så jag fick hämtat ut något kul också.

Lite småbitter idag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0