Jag blir så arg!

Eftersom dom sista dagarna har vart anus så självklart är idag en sån jävla dag.
Det börjar med att det ringer på dörren, jag som är nyvaken drar på mig morronrocken och kikar ut genom fönstret. Jag ser nån kille i svart/gula kläder och tror att det är nån föreningssnubbe, så tro att jag blir chockad när han öppnar dörren och går in. Han ville inte sälja bingolotter utan sätta in ett jävla rör runt där dom borra sist. Chockad som jag är vet jag inte vad jag ska säga när jag borde ha skrikit och kastat soffan på han. Han ursäktar sig inte ens utan säger bara att vi glömde lägga en lapp i brevlådan men är det lugnt om jag kommer in nu, hunden är inga problem. Då vaknade jag.. säger åt han att det är nog ett problem, både för dig och hunden. Ge dig av. Tyvärr så vet jag inte ens vilket företag han kom ifrån för han presentera sig inte så vi vet inte vem vi ska ringa och skälla på men någon ska få skäll. Jag hade ju tänkt ge mig iväg till stan idag så tur att jag inte hade hunnit ge mig av, Bosse hade ju blivit helt förstörd om han va själv. Han sa att han skulle komma imorron ist då men inte vilken tid. Jävla pucko, nu måste jag inte bara skälla på hans jävla chefer utan även försöka ta reda på vilken jävla tid han skulle komma så jag inte behöver hålla mig borta hela jävla dagen!
Tack för den starten!


(YIT har nu fått en känga. Skiten kommer att ta hela dagen imorron. Underbart!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Men vilket jä*la stolpskott!! Upphör aldrig att förvånas :S

2010-09-16 @ 12:48:39
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0