Utflykt till Ikea

I norrland så finns inte alltid lyxen som man är van vid att ha nära.
Igår åkte jag med gubbens morsfars + syrra upp till Haparanda och Ikea. När man ska till Ikea så får man göra det till en heldag för det tar lite tid men jag gnäller inte så mycket för det, gubbens mor har alltid ett helt caféutbud med sig. Igår va det: 3 olika mackor, 2 sorters bullar, dricka, kaffe och te. Hon är för go.
På Ikea fick jag köpt nästan allt som jag hade på lappen, det händer inte ofta så jag är nöjd. Det blev: lakan, sängkläder, spöklampa, kortgrej, batterier, doftljus, förvaringsgrej, blomma med kruka, soffkuddar och hyllor.
En lyckad och mycket trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0