Jag är fortfarande lite arg

Efter snubbens intrång igår så har jag vart irriterad och dom jag har pratat med håller med om att han gjorde fel. Jag är bara så tacksam för att jag va hemma med Bosse. Hade han vart själv hade det blivit kaos och hade vi kommit hem från nån promenad och upptäckt han hemma hade jag nog fått användning av vårat basebollträ i hallen.

Dagen börja iaf med att jag och Bosse gick hem till svärföräldrarna vid 7 där vi tillbringa hela dagen tills gubben kom och hämta oss efter sitt jobb. Jag hade tur för svärmor jobba bara halva dagen så jag fick lite mänskligt sällskap.

Efter att ha handlat inför helgen så åkt vi hem till ett kaos. Jag hade dock inte förväntat mig något annat men blev irriterad ändå. 2 av 2 gånger vi haft med YIT att göra så är vi riktigt missnöjda, det är inga bra odds. Vi fick givetvis börja städa upp all skit.. igen. Visst dom gör sitt jobb men jag fattar inte hur man kan ha så lite respekt för någons hem. DIN MAMMA BOR INTE HÄR! PUCKO PUCKO PUCKO PUCKO! Så, där fick ni!

Vi har iaf inte längre något hål i taket, vi har nu något rörliknande som väntar på att få sällskap. När det nu blir har ju bevisats att det vet man aldrig. Är jag bitter och trött? Ja!




En rolig och god nyhet är att vi fått en ny familjemedlem. Äntligen har vår whisky som vi beställt kommit. Förväntningarna va dock lite för höga, det finns bättre.

 

God fredag!


Kommentarer
Postat av: Gubben

Du är BÄST!! :*

2010-09-17 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0