Lördag & söndag

Igår kväll hade jag en dejt med Helen och stan, jag va till en början inte alls på g men efter några kalla så blev allt genast bättre. Helen tog sin första drink på 8 år så det blev en premiär kväll och en riktigt trevlig sådan.

Idag är jag inte helt på topp men det kan alltid va värre. Vi hade lovat Bosse ett spring i skogen och passa även på att hjälpa gubbens morsfars med att kapa enris. Skogen gjorde mig riktigt gött faktiskt.

Innan skogen så va vi givetvis och röstade. Det är viktigt så ge er av om ni inte gjort det än. Vi ska följa valvakan ikväll och hoppas att det blir som vi vill. Vi har 2 önskemål och det är väl inte för mycket begärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0