Min darling!

Äntligen ska Norrland få besök från Götet, igår bokade Linda tågbiljetter hit så nästa helg kommer hon. Det ska bli så kul att få ha henne här uppe, jag längtar =)

 

Idag börjar dagen utan götta. Vi ska ta efter Elin och hoppas vi kan vara lika duktiga som hon för vi ska också satsa på 1 månad utan, får la se hur det kommer att gå. Idag efter gubbens jobb ska vi iväg och simma. Hade tänkt göra detta iaf 1 gång i veckan, förhoppningsvis mer. Gubben har börjat på gym igen men jag har verkligen ingen lust att hänga på för jag tycker att det är hysteriskt tråkigt, men simma har jag alltid tyckt va roligt.


Kommentarer
Postat av: linda

Love U <3 <3 <3

2010-10-02 @ 18:55:22
URL: http://linda-madeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0