Sol idag

Äntligen sol och lite värme idag efter många dagar med regn. Det kunde inte heller ha kommit lägligare för jag hade ärenden på stan. Tyvärr fick jag cykla in själv för min dejt med Linda blev inställd pga jobb. Jag kolla lite i affärer men hitta inget annat än tvättpåsar, kanske lika bra det. Fick hämtat ut vår flaska Laphroaig som vi beställt men fick inte beställt någon Lagavulin som det va tänkt. Flaskan släpptes igår men har blivit försenad till den 9:e *suck*.

Solen va så himla skön så jag köpte mig en redbull och satte mig på en bänk vid älven. Jag med ett gäng pensionärer satt där i flera timmar. Passa på att ringa några kära också som man inte hört av på länge. Jag är dålig på att ringa, jag vet.





Men efter några timmar fick jag dåligt samvete mot Bosse som har fått lida för att jag inte har velat gå ut så långt när det vart dåligt väder. Han fick sig en långis så fort jag kom hem och det gjorde nog oss båda gott. Jag har haft så ont i ryggen på sista men jag skyller på vädret att jag bosatt mig i soffan.

Brevlådan va full med valsedlar idag och nu kom även rätt valsedlar. Inte helt fel att kunna läsa lite mer om vad partierna lovar. Jag vet redan vilket parti som får min röst, ingen tvekan där. Jag är inte jätte insatt i valet men lite intressant är det allt.

Sen grattis till Magda med gubbe som fick en son igår natt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka sköna bilder, slappt och behagligt ;)

2010-09-04 @ 23:01:18
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Magda

TACK så mycket!!

2010-09-07 @ 20:58:25
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0