*suck*

Det blev inget simma idag för Bosse blev hysterisk när jag skulle lämna han och efter att ha brottats en stund så tappa jag helt lusten. Vi fick kompromissa och tog ist en powerwalk i skogen. Inte lika trevlig men det gjorde hela familjen gött ist för bara oss två och det känns iaf i benen nu att dom har fått jobba. Hoppas på bättre lycka nästa gång men Bosse kan va lite knepig när han misstänker att vi ska göra något kul utan han eller när vi helt enkelt inte har lämnat han på ett tag. Han är för smart ibland.

Nu ska jag koka te och slå ner mitt arsle i soffan, kanske även en go whisky på det.

En rolig nyhet är att NHL nu finns till Wii. Måste köpa snart! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0