Fredag

Jag överdrev kanske en liten aning igår men det är bäst att va beredd på det värsta. Mötet va inte så hemskt men hysteriskt tråkigt och allt som sas va bara upprepning. Efteråt fick jag mig iaf en skön simtur och det va riktigt gött att komma igång igen. Jag har blivit bättre och det känns i ryggen idag =)

Så satt man bänkad igår med hockey och en kall, men gud vilken tråkig match det va. Sen tycker jag faktiskt att det va riktigt tråkigt att FBK vann. Som det känns nu så hade jag kunnat ta kommentarerna ifall SAIK hade vunnit. Sen hade det ju blivit en stor folkfest så det är synd att stan missar det.

Jag har blivit tillfrågad av Jenny om jag ska hänga med till Umeå och bli fotad. En sån där grej med att ta med 3 ombyten och betala bara för korten. Nog tror jag att vi får en rolig dag men jag är lite osäker. Sist jag blev fotad vart jag inte alls nöjd. Hatar när dom inte lyssnar till önskemål utan ist säger: le le och så lite större, sen är man en enda stor dubbelhaka och hur gullig är jag då? Men slipper man betala om man ej är nöjd så varför inte? Jag har redan börjat fundera på vilka kläder jag skulle ta med och min 50-tals klänning som jag köpte i London är given. Vi får la se hur jag gör, jag ska tänka under dagen.

Ikväll ska vi på bio och se Scream 4 och alla som känner mig vet att jag är Scream galen. Denna kvällen har jag sett fram emot sen ryktet på stan sa att det skulle komma en fyra. Förväntningarna är höga.

Nu ut på baklongen och njuta av våra 13+, men det är varmare här i solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0