Fredag

Idag snöar det ute och trott eller ej men jag vill ha vår nu. Det enda som är bra är att ny snö tar bort gammal snö. Det va bara deprimerande att kolla ut idag och lite hurvigt.

När gubben kommer hem ska vi åka och släppa Bosse och efter det ska jag och simma. Det blir första gången själv och det känns lite pirrigt, jag tycker inte om situationen innan man har kommit igång. Men jag vet att det kommer att gå bra och kännas gött efteråt.

Jaha då har SAIK gått till final nu då. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Visst är det kul att Skellefteå hamnar på kartan men jag kan redan nu höra kommentarerna om dom vinner och en Göteborgare kommer att få det tufft då.

Jag tänkte som aprilskämt skriva att mitt hjärta nu har bytt till SAIK men jag tror inte att någon skulle gå på den ändå. Spärra in mig om det skulle hända.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0