Har gubben blivit tant?

Under hela vintern så har vi samlat på Bosses underull för att kunna göra ett par vantar av det till gubben. Han är ju så jäkla frösen om fingrarna så vad kan värma bättre än Bosses päls? Efter att ha kollat runt lite på nätet så visade det sig att det finns faktiskt många som har gjort samma sak som vi ska göra.

Vi har en hel kartong med ull, nyinköpta kardor och nu slutligen en spinnrock som vi precis har vart och hämtat. Nu tror ni kanske att det är jag som ska göra detta men inte, det är gubben som blivit tant =) Fast ska jag vara ärlig så tror jag han gör ett bättre jobb än mig.

Jag väntar med spänning på att få se resultatet.



Spinnrocken va lite större än vi trodde så vi fick fälla ner baksätet lite och Bosse tyckte inte alls den va rolig så han blev en knähund. Han är en sån söt fegis =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hihi.. Häftigt!!!

Skulle det bli pälsbrist har jag fulla stallet med päls ;)

Funderar på att göra nåt liknande varje år när pälsfällningen drar igång

2011-04-16 @ 21:32:21
URL: http://www.storsvart.blogspot.com
Postat av: Ida

Hahaha men gud så tufft! Väntar med spänning på resultatet :) Kramis!

2011-04-16 @ 23:14:01
Postat av: Gubben

Så söta ni är mina älsklingar!

2011-04-22 @ 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0