Jag är lite bättre nu, tack och lov!

Magen har som sagt gått upp och ner men den verkar bli bättre och bättre och idag är den nästan som vanligt igen. Gött Gött. Tack vare detta har jag inte vågat simma på nästan en vecka men om magen är som idag eller bättre så ska jag äntligen iväg och simma imorron igen.

Igår hade vi sånt underbart väder att Bosse fick sig en långis runt området och jag och gubben fick årets första promenad glass. Underbart! =)

Nu är det mindre än en vecka kvar tills min praktik börjar och jag börjar bli nervös. Det som oroar mig är att allt nytt men det är ju spännande också. Men tänk på alla kupong-tanter, grönsakskoder och hur pinsamt det kommer att bli att fråga efter legitimation för första gången. Det känns bra att Rebecca kommer att vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0