Jag är så duktig

Idag vakna jag tidigt för jag hade ett sånt där menlöst möte hos stjärtis men 2 min efter att min klocka ringde så ringer mobilen och där va det en gubbe som tala om för mig att det va inställt idag men att vi ses nästa vecka ist. Jag är en sån männsika som älskar att skjuta upp dåliga saker så jag tackade för det.

Badväskan va redan packad för jag hade tänkt simma av mig lite agg efter mötet men ist fick jag ett bra humör och va duktig och cyklade iväg till badhuset ändå. Jag va svettig när jag kom dit och jag simmade i 1.5 tim så där va jag ännu duktigare. Efteråt tog jag mig en lång vil paus i bastun och det bästa va att det knappt va någon där idag. Huuur gött som helst.

På vägen hem så hade cykeln ett eget liv och stannade så snällt utanför bolaget. Jag kan ju inte säga nej till ödet och några kalla till hockeyn ikväll ska bli riktigt gött. Visst ska man belöna sig själv när man har vart duktigt =)

Nu är jag helt färdig och ska däcka en stund på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0