Klart att dagen började för bra!

Jaha då har vi fått någon parasit i vårt vatten då. Underbart! Jag har just nu 3 kastruller med kokat vatten i kylskåpet och uppsatta lappar i köket och i badrummet så vi inte glömmer och dricker ur kranen. Vi har båda faktiskt vart lite konstiga i magen men sen inbillar man ju sig alltid lite extra också. Det värsta är att badhuset har stängt pga detta och jag har ingen aning om hur länge det kommer att vara stängt. Jag hoppas verkligen att dom har öppet imorron igen för jag ska simma då, jag måste simma! Åh detta måste lösa sig snart, man är ju så beroende av friskt vatten!

Men dagen börja härligt som sagt och det har även hänt en annan sak, en bra sak men eftersom inget är helt 100 än så tänker jag inte gå in på vad det är förens jag vet helt 100 =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

E du sen? =D

2011-04-19 @ 21:16:56
URL: http://lucasmorsa.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Syster: Nopp.

2011-04-20 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0