Onsdag

Fan vad jobbigt det är att inte ha friskt vatten. Igår fick vi borsta tänderna ur en kastrull för det är allt vi kan använda just nu. Badhuset hade iaf öppnat idag igen för dom har tydligen något UV-filter som tar bort parasiten så självklart va jag där och simma idag. Det va inte så mycket folk trotts påsklov, gött gött.

Snart slutar gubben jobbet och då ska vi fara till Bure för jag ska lämna in en lapp om praktik i Rebeccas Konsum butik. Hon va snäll och lämna mitt CV till sin chef som tillsammans med stjärtis ordna 2 veckor praktik åt mig för att lära upp mig. Detta innebär att om allt går bra så kan jag få sommarjobba där lite. Underbart isf =) Alltid pirrigt att testa något nytt men det ska bli så kul att få göra något.
Så det va detta som inte va helt 100 men nu är praktiken 100 iaf så nu kan jag skriva om det. Det är alltså inga barn på gång som min familj alltid vill tro. Jag kanske ska säga att vi båda har steriliserat oss 3 gånger var för att vara på den säkra sidan. Så.. slipper vi tjötet nu? ;) Puss på er för att ni är så ivriga iaf =)

Kommentarer
Postat av: Ida

JA! Go Marre! Är jätteglad för din skull att du fått praktikplats! Håller tummarna att det leder till något mer sen :)

2011-04-21 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0