Påskhelgen

Det har varit en väldigt lugn påskhelg för parasit jäveln har självklart drabbat mig, magen är inte okej så jag vill gärna va hemma så mycket som möjligt.

Men i fredags skulle vi fara och släppa Bosse i skogen när vi kör förbi gubbens mosters hus och där står gubbens föräldrar och vinkar så vi körde in där ist. Hönsen va inne så Bosse fick springa ur sig där ist medans vi bjöds på fika ute. Det är så underbart att vara där och jag älskar verkligen det huset och läget, så skulle man haft det.

I lördags va det middag hos svärföräldrarna och givetvis utbyte av påskägg här hemma =) Kvällen va lugn med en film som vi hade hyrt och vi la oss innan 10.

Idag va vi en sväng i Bureå och hälsa på Marie och Tomas och efter det va det påskmiddag hos svärföräldrarna. Kvällen blir lugn för magen är inte okej än. Fan jag hoppas skiten går över snart. Jag kokar jätte gärna en massa vatten hur länge som helst om bara våra magar får må bra.

Annars så har vi haft kanon väder här uppe, våren är tidig här och det gillar vi. Grönt har det blivt lite här och där och även vissa blommor har kommit upp och sen har vi ju min gubben i shorts =)

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0