Så kom torsdagen

Som jag skrev innan så får jag alltid en jobbig ångest innan jag ska iväg på ett stjärt möte. Detta gäller speciellt när det är gruppterapi och man inte vet hur länge man kommer att va fången eller vad det ens ska handla om. Dom borde överväga att ha någon vid dörren som delar ut stesolid till sina stackars offer, då skulle man bli på lite bättre humör. Nu har jag gnällt klart.

Fast.. jag fick faktiskt äta frukost med gubben i lugn och ro nyss =)

Önska mig lycka till. Hoppas jag orkar simma efteråt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, lägg upp förslaget, dom kanske inte är helt främmande för det, haha! Och lycka till syrran, du klarar dig igenom pinan! ;)

Vi saknar dig! Puss å kram

2011-04-14 @ 10:29:10
URL: http://lucasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0