Tisdag kanske

Jag förstår inte vad det är med mig, idag precis som igår och före det så sov jag jätte länge. Jag fattar inte hur jag kan va så trött!?

Igår hade vi strömavbrott här i stan och då menar jag verkligen hela stan och inget fungerade. Tvättmaskinen stanna mitt i en tvätt och jag hade inget att göra för inte ens nätet funka. Jag såg mina grannar springa runt till varann för att kolla vad fan som hände. Detta hände vid middagstid så frågan va då vad fan ska vi äta när inte spisen funkar och alla snabbmat ställen fått stänga? Det blev kall kyckling och sallad men, men det funka faktiskt. Efter ett par timmar kom strömmen tillbaka vilket va tur för vi hade precis börjat oroa oss för all mat i vår kyl och frys. Tänk så beroende man är av ström alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0