Tisdag och sol

Ännu en dag med 10+ men idag va det nästan för varmt med skinnjacka på. Underbart!

Imorse vakna gubben lite senare än det va tänkt så jag fick ta Bosse på sin morron promenad och det va faktiskt riktigt gött. Det va varmt redan då och allt för längesen man va upp vid den tiden. Tyvärr så lyckades jag somna om igen men Bosse väckte mig efter några timmar och vi hade vårat morron mys. Nu är jag dock väldigt seg och hoppas på att gubben kommer hem snart så att han kan köra mig till badhuset och sig själv till gymmet. Ska bli gött att simma av sig lite idag och jag saknar det faktiskt när det gått några dagar =)

Söta trollet!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Har du börjat simma? Vad roligt! Det ska jag med börja göra =)

2011-04-05 @ 19:26:14
URL: http://lucasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0