Valborg(s)

Jag gör just nu allt för att inte klia mig i huvudet, gubben håller på att färga mitt hår vilket är väldigt behövligt. Jag är så tacksam för att jag har en duktig frisör i min gubbe =)

Idag har jag vart duktig och planterat på balkongen, en ny blomma och en gul denna gång får pryda vårt bord. Sen har jag även planterat sockerärtor precis som förra året och hoppas på en lika bra skörd denna gång. Mina underbara svärföräldrar köpte mer jord till mig eftersom jag hade för lite, dom skulle ändå till affären. Tack tack.

Runt middagstid ska vi iväg till Simon och Rebecca som ska ha grillafton. Vi har givetvis inte köpt något kött ännu så om vi finner något sen blir det kors i taket. Undrar vad vi får käka idag? haha. Kul att komma bort ska det bli iaf men vi undrar om Bosse ska få hänga med eller inte. Han är lite bråkig just nu men det skulle nog göra han gött att få komma ut.

Trevlig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0