Fredag

Det gick faktiskt bra att börja om att jobba, men visst va man lite rostig på dagen och ganska krokig sen på kvällen. Men efter lite hjärnsläpp så gick det faktiskt bättre än jag trodde, det känndes tom okej.

Igår kväll va vi ute vid Kåge och såg på när Krille + vän körde skoter på vattnet. Det såg riktigt kul ut och jag hade gärna testat själv om vi hade haft vår egna skoter där, aldrig att man hade velat sänka någon annans. Någon gång måste jag testa det iaf och det va nästan så att jag längtar till snön nu, nästan =)

När gubben fyllde år så gav jag han en likadan mobil som jag har. Kanske inte jätte klokt eftersom jag hade haft problem med min och givetvis fick han också problem men ett helt annat. Den har nu vart på lagning i 2 veckor och igår skulle vi hämta ut den. Problemet va bara att det va samma mobil fast ändå inte. Gubben hann ha mobilen i 2 dagar men den vi fick tillbaka va så sleten att den såg ut att va 2 år. Servicekillen trodde först vi försökte dra en luring när vi klaga men det visade ju sig sen att "skalet" tillhörde verkstan och att dom inte hade bytt tillbaka. Jävla nötter, så nu är den iväg skickad.. IGEN!

Bosse sover ju oftast mellan oss i sängen och gärna på en av våra kuddar så igår åkte vi faktiskt och köpte en egen kudde till Bosse. Han fick även ett påslakansett för jag ska sy en ny bädd åt han också, när jag orkar då. Han provlåg sin kudde imorse när vi hade vårt obligatariska morronmys. Bortskämd? Så det ska va =)



Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gosiga Bosse och bamsekudden sött Kram på er!

2011-08-17 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0