Helgen

I fredags blev vi medbjudna av familjen Johansson på en båttur. Jag har inte åkt båt på många år men eftersom jag älskar det så tacka vi självklart ja. Det va helt underbart där ute och jag kunde inte sluta le. Vi la också till vid en ö där vi bara hade det gött en stund. Jag hoppas vi kan göra om det snart. Tack tack.



I lördags så va det dax för travet och V75 med gubben och Elin. Vi hade dagen till ära köpt stolar och fylld kylbag och vi hade väldigt tur med vädret så man mådde som en kung där i solen. Det va en fin dag, man måste ta vara på alla soliga dagar nu känns det som.

I söndags åkte vi ut till Boviken för att släppa Bosse, han har inte fått vara fri sen vi kom hem från fjällen. När vi gick där i skogen så såg vi hur stora och fina blåbären har blivit och som tur är har jag en miljon bajspåsar i väskan så vi började plocka. Jag har nu en burk i kylen som snart kommer att bli muffins och paj. Gött gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0