Höst eller?

Nog för att våra gula gräsmattor behöver denna flodvåg men det är lite deprimerande med höstkänslor redan. Ibland kan det va mysigt med ett oväder eller när man går ut med Bosse med rätt kläder och man är nästan helt själv men inte idag. Det är Göteborgsregn vilket innebär från alla håll och kanter. Deprimerande.

Annars så har det vart fullt ös i helgen. Gubben har besök från Norge och Helene fyllde 30 vilket givetvis skulle firas. Vi va ute på pubben vilket inte va i går för mig, vilket också märktes för vi gick hem först. Jag orkar inte hänga med längre.. haha. Men vi båda mådde ändå ganska bra dagen efter så det va nog värt det.

Vi har även fått en ny älskling till samlingen. Det är en specialutgåva till Laphroaigs vänner som inte alls va dum. En sån flaska brukar med tiden bli värd mer men vem sjutton kan hålla sig då? =)



Idag började gubben om att jobba igen och han hade lite ångest faktiskt. Jag kan förstå han för nu har jag fått va ledig ett tag och det kommer nog kännas att komma tillbaka innan man är inne i det igen. Men.. en vardag är alltid skönt ändå, och jag får va tacksam för att vi fick va ledig ihop.

Snälla lite mer sommar bara sen får hösten gärna komma. Det är ändå min favorit årstid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0