Lata dagar

Sen vi kom hem från fjällen har vi tagit det väldigt lugnt. Det har blivit någon tripp till stan där jag bla lämnat in mitt armband för lagning. Bosse blev lite väl glad och busig en dag men nu ska det va fixat så jag ska hämta det sen. Annars har det varit soffan som gäller vilket har varit hysteriskt gött men samtidigt så längtar jag även till vardagen och förhoppningsvis att jobb sätter fart igen.

Bosse njuter av sommaren =)



Idag är det varmt och gött men snart måste jag gå och stänga balkongdörren för jag håller på att bli tokig. Det är några dårar med en pipande lastbil som gör sitt bästa för att låta så mycket som möjligt utanför. Man skulle kunna tro att dom gör något med asfalten men i den här takten är jag skeptisk. Varför något varje sommar?

Ist för ute blir det nu kaffe i soffan och även hoppas på att gubben kommer hem snart, han är iväg och skruvar Dart. Så mysigt att va lediga tillsammans ju för det va ett tagsen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0