Ledig + sol

Idag börjar min helg, jag har fått jobba 5 dagar så nu är det faktiskt gött att va ledig. Det har varit riktigt Göteborgsväder här uppe men idag lyser solen igen tacksamt nog. Det blev därför en cykeltur in till stan och givetvis shopping. En tur på Bodyshop och sen köpte jag 2 myströjor. Det kanske är sjukt men jag längtar faktiskt till hösten nu och när man får "mysa ner sig". Att handla höstkläder är nog det roligaste ändå.

Inget speciellt har egentligen hänt sen sist för jag har ju jobbat en del som sagt, fast i lördags hann vi med suringkalas med gubbens släkt och trotts stanken så är det som alltid väldigt trevligt. Jag åt dock grillat kan meddelas. Efter det åkte vi på födelsedagsfest hos Lotta men det va gubben som fick ha roligast för jag är för gammal för att jobba bakis nu. Där va också kul trotts att man va nykter och dessutom vann jag poängpromenaden =)

Imorron ska vi ev åka och kolla på en ny bil. Vi är som sagt i stort behov av en till bil och nu har vi kanske äntligen hittat rätt. Morrondagen får visa detta men håll tummen för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0