Men vad fan nu då!?

Idag är det skumt väder, det är varmt men regnet hänger i luften så när jag cykla in till stan så tog jag på mig en jacka och blev inte speciellt mysig efter det. När man inte är så mysig så vill man gärna ta en dusch men vi har inget varmvatten *suck*. I förra veckan fick vi hem en lapp om att dom skulle stänga av varmvattnet i måndags mellan morronen och eftermiddagen men inte fan är det måndag idag!!? Jag blir så less på att det alltid ska vara någonting. Inte nog med att vattnet är förgiftat nu kan man ju inte ens duscha när man vill. Vart lever vi egentligen och hur fan kan vi va tvugna att betala för skiten!?

Fattig på stan blev jag också. Jag skulle bara in på Bodyshop och köpa ansiktskräm men som oftast går man där ifrån med full påse. Produkterna håller ju länge iaf och man blir ju söt så det är nog värt det ändå =)

Men kom igen och ge mig varmvatten nu, jag måste verkligen duscha. Är det inte tillbaka innan kvällen får jag la promenera över till svärföräldrarna, det blir inte första gången isf.

From imorron är det jobb resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Ida

Man blir så j-vla förbannad när dom ska vela med vattnet! Vi hade samma problem här hemma förra veckan. Men som tur var så hade jag redan duschat. Och behövde väl inte direkt varmvattnet. Men det är själva grejen som gör en arg!

2011-08-17 @ 14:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0