Onsdag?

Jag måste erkänna att man blir lite dagförvirrad när man vart ledig några dagar och jag börjar ärligt bli lite uttråkad. Vad ska man hitta på idag då? Ett nytt toalock måste vi dock leta efter idag men det finns inte många skojiga här uppe. Jag saknar Bauhaus. Så nu vet ni det.

Fick hem ägarpapper på bilen igår.. Hihi. Jag blir så töntig men det är så kul!

Bosse har vart lite bråkig på sista och har 2 nätter i rad börjat tokskälla över något. Spöken? Inatt hade dock brandlarmet börjat pipa om att batterierna va slut så där kan man ju förstå. Ryktet säger ju att hundar kan bli lite "sura" när dom byter päls så får hoppas att det är något sånt bara. Kanske kan va en sista 3 årskris också? Vi har iaf det bästa inbrottslarmet så det blir nog tryggt i vårt framtida hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0