2:a advent

Söndag idag och snön dom hotade med i natt blev givetvis till regn och det är ju precis vad vi behöver, mer regn och lera så här i december.

I fredagskväll cykla vi över till Wille för att spela gamla tv-spel och när vi kom till Donkey Kong så åkte jag direkt 10 år bak i tiden. Minns när jag och Malin satt uppe hela nätterna och spelade, det va kul. Det blev givetvis lite whisky också men baksmällan dagen efteråt va jag inte beredd på. Hur fan kan man bli bakis utan fylla? Är man så gamla och sleten nu för tiden? Skrämmande.

På lördagen skulle jag upp tidigt för att gå över till svärmor och Marie för julbak men jag kom sent för jag kom inte upp och jag vaknade inte på hela dagen. Vi fick iaf bakat lite grann och idag så smycka jag och gubben ut våra pepparkakor med julmusik till.



Självporträtt av oss =)


Kommentarer
Postat av: Gubben

Du är så söt i din hippieklänning ;)

2011-12-12 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0