3:e advent

Ja nu har jag vart dålig på att uppdatera igen men det har varit så mycket annat och en hel del jobb också.

Idag har vi iaf vart duktiga och fotat Bosse inför julkortet, sen att våran skrivare gav upp va dock inte planerat så vi hoppas få löst det imorron, dom ska ju snart va skickade ju.

Sen har vi julpyntat här hemma och äntligen fått upp granen. Så mycket mysigare då =)



Vi har nu äntligen fått snö med och det i massor på en gång. Båda gångerna när det snöa som värst fick jag snällt köra hem från jobbet i det. Kan säga att alla puttra runt i 70 km på E4:an och det va på gränsen. Jag har alltid innan berömt plogfolket här uppe för att dom är så snabba på att skotta men båda i fredags och i lördags fick vi skotta fram bilarna och va 2 st för att få in den ena i garaget, det är dåligt.

Igår va det även min 4 årsdag som norrlänning, fast norrlänning blir jag nog aldrig föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0