Den 23:e

Ja då har man jobbat sin första och enda dag den här veckan och visst har det vart mycket folk men inte lika mycket som jag trodde. Det va gött att få komma hem tidigt iaf.

Snart är det dax för det årliga Bingospelet men det verkar som jag får köra på själv i år.. men men alla vinster till mig då =)

Just nu är gubben iväg på flygplatsen för att hämta upp Claes för att sedan kunna ha en "lillajulafton" här hemma. Ge fan ia att störa mig när jag ska vinna bara ;) Efter det är det dax för den årliga "dagen före julklappen". Det är vår egna tradition startad av mig eftersom jag inte kan hålla mig.

Fick förresten en trevlig julklapp igår av min a-kassa av alla ställen. Tydligen har jag fått för lite pengar under en längre tid så jag fick nu en klumpsumma tillbaka. Tack så hemskt mycket säger jag och la undan allt på sparkontot. Känns så himla gött att vi nu/nästan har en kontantinsatts på hus. Ska bara spara massa mer så man har =)

God Jul alla!

Kommentarer
Postat av: Magda

God Jul!!!! Hoppas ni får en trevlig kväll!!!!

2011-12-23 @ 20:00:05
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0