En riktigt fin jul!

Jag vart lite förvånad att jag inte vann något på Bingot, jag brukar alltid vinna iaf en ny lott men i år blev jag bedragen. Typiskt, men jag orkade heller inte se klart hela så kanske därför jag blev straffad?

På julaftons morron vakna jag 5 över 8 och som ett litet barn kunde jag inte somna om utan gjorde frukost och tog Bosse på en promenad, det va bara vi och saltbilen ute då. När vi kom tillbaka bad jag Bosse väcka sin pappa så man äntligen kunde få öppna klapparna. Tusen tack gubben för allt fint jag fick =)

Runt 12 gick vi över till svärföräldrarna för först lite födelsedagsfika, senare se Kalle med vänner, efter det ännu mer klappar och som avslutning ett utsökt julbord. Tack alla för en kanon jul!

Saknade dock familjen hemma i Götet men snart kommer ju kära mor upp iaf =)



Som avslutning igår kväll så spana vi med stjärnkikaren genom fönstret på något vi tror kan va Mars. Vi fick dock ingen bra skärpa så vi hoppas på klart väder ikväll också så vi kan fara ut och kika, det va så längesen nu och Mars visas bara sent på kvällen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0