Fredag

Nu har snart hela veckan gått och jag känner mig inte bättre än, kroppen är slut och känns febrig med lite illamående på kvällen. Men men.. så länge det inte blir värre så..

Idag har jag vart en sväng på stan men det blev bara en liten sväng för jag orkade helt enkelt inte mer. Fick iaf köpt en till julklapp så nu är det bara en kvar. Hur gött som helst.

Idag är det även 2:a december och jag har börjat öppna min kalender som jag fick av min gubbe. Igår fick jag en fotmassage och i lucka nr 2 låg det choklad, lite ironiskt när man tänker efter? =)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: The Edge

Aldrig kul att vara dålig - krya på dig =)

2011-12-02 @ 14:30:03
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Var med och tävla om en Daniel Wellington klocka i lucka 2 i julkalender på min blogg om du känner för det :)

2011-12-02 @ 14:37:03
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0