Lördag

Idag fyller min kära lillasyster 21 år, kan inte fatta att vi snart är jämngamla ;) Ett stort grattis iaf. När jag pratade med henne så hörde jag Lucas i bakgrunden och det gör så ont i mig att jag inte får se han växa upp. Jag hoppas vi kan ses snart.

Idag är det 1 vecka kvar till jul och medans gubben vart ute på skotertur idag så har jag handlat klart den sista julklappen. Det blev även ett nytt underställ åt mig i roooooosa!



Nu kommer jag nog inte frysa när det blir min tur att brumma skoter. Vi behöver dock lite mer snö och jag håller tummen att hotet om snö i morron blir sant för nu är det mest bara is.

Ikväll åker vi ner till Umeå och Elin för en myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0