Sista 2011..

Guuuud så dålig jag har vart på att skriva, (smäll på fingrarna) men det har faktiskt varit mycket jobb på sista och då är man helt slut. Det har med andra ord inte hänt så mycket annat.

Jag har dock hunnit med en tur på rean med Marie och oj vad vi båda gjorde byxfynd. Sånt är alltid roligt och vi båda va i stort behov av nya. Dagen avslutades med den obligatoriska fikan =)

Idag har jag jobbat och mycket mer än så händer inte en nyårsafton här hos oss. Vi har myst med lite tacos och hyrt några filmer som strax ska få börja rulla. Efter 12 ska vi hämta svärföräldrarna så dom kommer hem ordentligt. Det känns som en perfekt nyårsafton i år faktiskt.

Så Gött Nytt År mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0