Älskade troll

Ja idag va den stora dagen så imorse åkte vi iväg till veterinärskliniken. Bosse va så duktig med alla sprutor som han fick, det va värre med mig som va tvungen att gå ut för att inte svimma. Jag är absolut inte nål eller blod rädd men att se Bosse i ett sådant underläge va för mycket. När han hade somnat så kom gubben ut och vi åkte hem för att invänta samtal om att få hämta hem han igen. Nästan 3 timmar senare så ringde dom och sa att nu börjar Bosse vakna så nu kan ni hämta honom. När man fick se hur stort ingreppet egentligen va så fick man en klump i magen, bara detta hjälpte nu så man inte låter Bosse gå igenom detta i onödan.
Just nu ligger han på bädden och försöker ta sig upp, han har inga planer på att somna om verkar det som men han är fortfarande alldeles för groggy för att kunna resa sig.
Älskade troll jag hoppas så mycket att du mår bättre snart.

Kommentarer
Postat av: Ida

Lilla fina Bosse. Hoppas att han snart är piggare. Ja visst är det fruktansvärt att se sitt älskade lilla barn bli utsatt för sprutor och annat elände :( Jag tror att det kommer att bli bra det här :) Många kramar från mig.

2011-02-02 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0