Dag 2

Bambi på den hala isen kan slänga sig i väggen, Bosse hade betydligt större problem igår att ta sig fram. När han väl kunde stå på alla benen så blev huvudet för tungt så vi fick följa med han för att hålla upp det för gå runt det skulle han. Han va så söt och så duktig och tratten funkar bra, han är inte så rädd för den längre.
Inatt fick han sovit men inte jag. Han va så otroligt mammig så han låg och sov på mig och när han inte gjorde det så gick han runt sängen och slog i tratten i sänggavlarna. Bank bank bank. Jag hade inte hjärta att kasta ner honom så när gubbens klocka ringde vid 4 så hade jag fortfarande inte lyckats somna. När han hade gått till jobbet så tog Bosse hans plats och jag min och kunde äntligen få lite sömn.
Vi va nyss ute men han fick bara en lite promenad, han ska ju vila. Ute behöver han inte ha tratten men man får passa sig så han inte rullar sig i snön vilket han gärna vill. När vi kom in igen så fick han lite vatten och fiskbullar, stackarn har ju inte ätit sen 6 dagen innan operationen.
Just nu tassar han omkring här och det är så härligt att höra =)

Ett trött men sött troll.


Kommentarer
Postat av: Ida

Pluttis så söt han är på bilden! Tyckte han gjorde rätt att ta pappas plats i sängen intill mamma :) Mamma-mys är alltid bäst hihi :) Pöss.

2011-02-02 @ 17:34:30
Postat av: Gubben

Lilla sötmonstret :) och du är bäst det vet du ;)

2011-02-02 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0