Dag 3

Idag är Bosse sig själv igen och det känns så himla underbart. Jag tror dock att hans sår börjar att läka för när han får va utan tratten måste man passa honom varje sekund för annars är han där och nosar. Han är så duktig och har lärt sig att när man får godis så lutar man huvudet bakåt så mycket som möjligt för annars ramlar den ut i tratten, man får va där och hjälpa till ibland. Så söt =)

Idag har det även börjat att snöa igen vilket är väldigt välkomnande, va lite rädd där ett tag att snön skulle försvinna när vi haft så mycket plusgrader.. men icket.

Jag tänkte va lite smart idag ock skölja av blommorna som va väldigt dammiga så jag ställde ner alla i badkaret och spruta på. Funka finfint tills 2 av blommorna börja "fälla" och nu gjort avloppet väldigt slött. Gubben kommer att bli sååå glad på mig när han får ränsa. Oops.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0