Duktig idag

Ja idag är jag på bra humör så vad passar bättre än att söka lite jobb? Tre stycken har nu fått min ansökan men jag har inte allt för stora förhoppningar, vissa har krav som överstiger min förmåga.. tyvärr men måste ju försöka. Va även duktig och sökte det jobb min stjärtis föreslog, just detta va inte i smålands skogar utan i Umeå så det får en chans.

Om någon timme så kommer gubben hem och vi ska ÄNTLIGEN åka till veterinären och ta bort stygnen på Bosse. Jag hoppas (fast med krigskläderna på) att tratten ryker nu. Jag va ännu mer duktig och tog Bosse på en runda runt hela a-torp förut så att han ska va lugn och snäll. Antar att långisar borde gå bra nu efter så lång tid? Ikväll ska han få ytterligare en långis för vi ska iväg med klubben och käka middag och ta en kall eller fem =)

Skål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0