Ensamt idag

Ja denna veckan jobbar gubben kvällen så det innebär att jag från denna tid till ca halv 12 är själv. Jag har varken kaffe eller bullar att bjuda på men om någon har vägarna förbi så =)
Det är ganska mysigt att få sova ut tillsammans men förmiddagen går så fort, vad sjutton ska jag göra nu? I brevlådan fick jag nyss lite pyssel saker som jag beställt så kanske jag ska börja på Bosses scrapbook?

Igår körde vi äntligen lite skoter, känns som det va längesen. Men kylan har hållt i sig och igår va det kallt att köra. Inte för att jag körde så mycket som jag borde för det är varmare än att sitta bak. Vi hitta en ny led som vi utforska och den hade mestadels bra leder. Har jag sagt att jag hatar puckelpist? Jag fick även pröva Krilles pärla och den va kunglig så det va kanske dumt av mig. Det är skillnad på skoter och skoter. Men jag klagar inte på våran, den är bäst även om den inte är av kunglig sort. Elin va go och lånade ut sina brillor så jag slapp köra halvblind. Det roliga är att det va exakt sådana som jag själv har beställt så nu vet jag att dom funkar =)

Kommentarer
Postat av: krille

du får ta o köpa min skoter när den blir till salu i vår :)

2011-02-25 @ 22:39:39
Postat av: Markusmona

Awesome site!

2012-02-02 @ 12:18:07
URL: http://markusmona.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0