Fredag då..

Denna veckan och nästa så har/ska gubben jobba skift, den här veckan har det vart trevligt för han har kommit hem en timme tidigare men nästa när han ska jobba kväll blir mindre kul. Jaja. När han kommer hem idag ska vi iaf ut och leta skoterbrillor till mig. Eson hade men jag vill nog ha rosa glas precis som du säger Elin. Jag hoppas att jag hittar annars får jag la leta på nätet men det innebär att jag får köra utan eller halvblind i helgen.. mindre skoj.

Någon mer än vi som va helt fascinerade av ljusfenomenet på vår himmel igår kväll? Gubben skrek ut mig när han skulle gå en runda med Bosse så där stod jag i t-shirt i 23-, det blev ingen lång stund men häftigt va det. Jag är övertygad om att det va aliens som kika in i vår atmosfär, vad kan det annars ha varit? =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Annars kan du låna mina på söndag vettja! :D Jag ska ju ändå bara sitta här hemma i lägenheten och surra häst hela dagen, så jag behöver dom inte

2011-02-18 @ 18:44:12
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Vadå surra häst? Klart du måste med ju! Men om fallet inte blir så så tackar jag självklart ja.

2011-02-18 @ 19:07:51
Postat av: Elin

Nä vi ska ha styrelsemöte med föreningen, så tyvärr kan jag inte vara med. Men jag ser till att Kristoffer kommer ihåg att ta med mina glasögon :D

2011-02-18 @ 19:13:57
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Ok tråkigt att du inte ska med men vi får köra snart igen. Jag tackar så jätte mycket och lovar att va rädd om dom =)

2011-02-18 @ 19:41:51
Postat av: Gubben

Snart kommer jag och väcker dig min lilla sjusovare ;) vill ju ha min hjälm :D

2011-02-19 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0