Gaah!

Idag hade jag tid på sjukhuset för ett gynekologiskt cellprov och det finns nog inget värre än att få den där hemska metall ankan uppkörd. Det är ju så fruktansvärt jävla obehagligt så det är tur det går fort iaf. Idag är det gubbkallt som alla andra dagar så att få av sig alla kläder medans hon sitter och kollar på är inte heller party. Tur det bara är vart tredje år man behöver gå dit, så länge allt är bra då.

När jag kommer ut så får jag iaf ett glatt sms som meddelar att våra brillor nu fanns att hämta på macken så vi åkte givetvis dit på en gång. Nu vet jag ju sen jag fick låna Elins att dom borde funka så det är riktigt gött och vi är båda nöjda. Vi ska inviga dom på fredag om inte kylan är alldeles för stygg med oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0