Härliga fredag!

Idag är gubben ledig eftersom han har jobbat kvällsskift så runt 12 tog vi för första gången själva skotern ut på en tur och vi hade en underbar dag. Jag kan säga att ingen av oss tidigare har kört så bra, galet och fooort innan. Vi tog leden mot Skelleftehamn som visade sig va kanon, den va bred, platt och man hade oftast bra sikt. På dessa streckor låg vi runt 90 och man ville bara gasa mer. Nu har jag hittat mitt skoj, köra fort. Jag kunde inte sluta le när man flög fram där, skoter är så sjukt jävla skoj!! På väg till Hamn så stanna vi vid en stuga och drack lite varmchocklad. Det blåste lite grann men det va bara 4- så det va perfekt. Visst är det kul när man åker ut ett helt gäng men det va så mysigt att det bara va vi 2 idag och vi bestämde att vi måste göra det oftare. Jag fick en bra revansch på lägdan som jag körde fast på så många gånger sist, denna gången gick det kanon fast underlaget va ju bättre nu också. På hemvägen på samma ställe flög jag dock av skotern när vi missa ett stort gupp, mitt knä fick ta en rejäl smäll men så länge man inte bryter något så är det ju lugnt, även om det kan göra jäkligt ont. Men ingen skotertur utan blåmärken =) Kan även säga att våra nya brillor är kanon!

Mig



Gubbe

 

Efter att nyss tagit ett långt bad så väntar nu en fryskall öl på mig. Kan dagen bli bättre? =)



Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter verkligen hur ballt som helst! Fy fasen vad häftigt det skulle vara att få åka med dig :) Pössa.

2011-02-27 @ 21:39:11
Postat av: Mig själv

Ida: Du är alltid välkommen =)

2011-02-28 @ 12:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0