Häst

Idag skulle gubben iväg tidigt för att köra skoter med dom andra gubbarna. Meningen va att jag skulle köra han dit och sedan träffa Elin i stallet men jag kunde inte vakna till liv imorse. Jag somna kanske runt 3-4 och sov jätte dåligt med mardröm efter mardröm. Vid 10 ringde Elin och då lyckades jag äntligen vakna till liv och när jag titta ut och såg vilken underbar vårdag det va idag så slängde jag på mig kläderna och satte mig på en buss till stan och sedan vidare till stallet.

Ni som känner mig vet att jag och en häst inte riktigt hör ihop så när jag kom in i stallet så va jag väldigt töntig och höll mig bakom Elin som fick agera livvakt. Men när jag och hästen lät varann va och lät tiden gå så blev vi vänner igen. Han är ju en duktig och vacker häst, men en stooor häst eller är han en jätte valp? =) Vi tog han iaf på en promenad och sedan kom våra gubbar körandes förbi och sa hej.

Stooor häst med sin matte.



Jag och stooor häst.



Det va en bra och fin dag idag. Just nu är man rätt slut dock, hela min vänstra sidan är halvt förlamad efter igår.. meeen det är det värt!

Här hemma har vi idag även hunnit med en storstäding. Jag tog dammsugarn på ställen som den sällan har varit på innan tex under soffan. Fy faaan vad äckligt det va, det låg säkert en halv Bosse där under. Jag måste skärpa mig. Gött att det är gjort nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin häst :) Skönt att ni blev "vänner" till slut hihi. Pöss!

2011-02-27 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0