Jag blir tokig!

Nu har det börjat lukta så där hemskt i hallen igen efter att det vart borta några veckor nu. Vad faaan kan det vara? Vi har luktat och vädrat alla våra ytterkläder och skor, även kollat bakom byrån ifall det skulle ligga en gammal skitpåse där, men inget. Vi börjar nu fundera på om det kan komma från grannen? Kan man knacka på och fråga efter socker bara för att kunna sniffa lite om lukten kommer där i från?? Tanken är lockande.

För övrigt så är det fortfarande gubbkallt och termometern har inte vart under 20- på hela veckan. Bosse börjar bli duktig less på att inte få va ute lika mycket och jag förstår han. Även om man klär sig varmt så vinner kylan för det går inte att andas efter en längre stund. Vi hoppas på mildare väder till helgen så vi kan köra lite skoter, måste bara få köpt mig ett par nya brillor för dom andra ska jag skita på och sedan spola långt bort. Funderar på att köpa sådana med nässkydd för att slippa ha rånarluvan över näsan, det måste ju hjälpa till att inte imman kommer in? Det enda är att jag får lägga runt 800kr för dom men det är nog värt det i längden.

Kommentarer
Postat av: Elin

Rekomenderar nässkydd, det brukar hjälpa bra mot det värsta draget (även fast det kan vara rätt skönt med rånarluva också, trots nässydd!) Köp inte för små bara, då drar det in från sidorna istället!

Ett litet tips, kolla efter ett par med rosa lins! Tar bort ganska mycket blåtoner i snön och dom är dessutom riktigt sköna för ögonen.. Och så ett plus för färgen såklart!! ;)

2011-02-17 @ 16:51:22
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Tack Elin, jag ska se om jag hittar sådana =)

2011-02-17 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0